Sabtu, Mei 02, 2009

Semalam Di Pasar Malam.

Kelab malam atau pasar malam? Hmm pilihan yang maha sukar. Teringat kenangan erotis gua masa sekolah dulu, gua menjadi rebutan teman-teman sedarjah. Angela si gadis hot Cindian (kacukan Cina + India) yang selalu berbaju kurung suka menyentuh punggung gua, main-main katanya. Tidak lupa juga Boy, jejaka kacak yang asyik bermain mata dengan gua. Well one night, gua bawa Angela ke rumah Boy, study group sebelum PMR. Diorang main strip chess, gua perhati. Mula-mula pawn Angela kena makan yabedabedoo, gadis berwajah innocent ini perlahan-lahan tanggalkan baju kurungnya, merah mukanya, lantas terpacul kembar muda tegangnya disaluti bra haute couture hitam dengan lace putih. Boy tanya, “Agent Provocateur?” Nah, gua kata, “Kiki De Montparnasse,” yakin. Tapi Angela yang tersipu-sipu itu berkata dengan sweet, “comfort first, Pleasure State.” Duh, perempuan (gua mengeluh). Lepas tu pawn Boy pula kena makan. Dia tanggalkan t-shirt d.i.y yang terpapar wajah quasi-Yorke-nya, kat atas tertera ‘Dikehendaki Mati’, gua jeling tubuh kurus dia, (gua basahkan bibir guna lidah.) Hmm pilihan yang maha sukar, kacuk atau kacak? Gua kena buat pilihan. Dan... gua... pilih... pasar malam! Gua pun dah lama tak hang out kat pasar malam. Oleh sebab itu, malam itu Angela terpaksa pulang seorang diri. Kacak over kacuk, pasar malam over kelab malam. Gua tengah tunggu hari apa pasar malam area gua on. Sementara itu, gua nak layan Sulalatus Salatin (Shellabear), Ranjau Sepanjang Jalan (Shahnon), Oedipus the King (Sophocles) dan Hang Jebat (Hussein Haniff). Sementara itu juga, lu boleh mandi safar dengan falsafah-falsafah yang telah gua hamburkan, selamat!


Ridhwan Saidi