Khamis, Oktober 30, 2008

Tulisan Ringan

Petang semalam, AKU ke Time Square. Di sana, macam biasa, AKU jumpa kawan-kawan. Ada A, B, C dan oh…D tak dapat datang.

Lepas tu, kami pergi ke ‘Resepi Rahsia’. Sambil melantak, kami sembang-sembang, gossip-gosip, itu, ini. Tapi kan, sebelum tu kitaorang dah pergi tengok wayang. Cite omputeh. Best gile cite die.

Lepas puas lepak kat Time Square, lepas ke hulur-ke hilir, kitaorang pun balik lah.

Sampai rumah, AKU bukak TV. Tengok Discovery Channel. Best gak. Layan gak, doh. Lepas AKU ngantuk, AKU pergi tidur.

Pagi tadi, lepas bangun tidur, AKU layan blue. Lepas tu, AKU pergi toilet, toceng. Lepas abis, AKU mandi.

Lepas tu, AKU makan roti sapu jem – breakfast. Lepas breakfast, AKU main game sampai bosan gile. Lepas tu, AKU online, layan facebook pulak. Lepas tu, chatting – dengan awek la, dengan siapa lagi…

Lama chatting, AKU mula bosan. AKU tertekan. Apa tidaknya, awek AKU mintak break! AKU tak pasal-pasal jadi emo, depress.

Last sekali, AKU bunuh diri.


Mohd Ikhwan Abu Bakar